Nyheder - Hvad sker i foreningen

16 oktober, 2019   Generelt

Ved at være på plads

Det er altid et stort arbejde at flytte en forening og specielt én, med så mange ting som vores. Det har også kun kunnet lade sig gøre, med engagerede folk og mange timers arbejde.

Der skal lyde en stor tak til alle, der har hjulpet, med både stort og småt da vi aldrig vil komme i mål uden.

Reoler er kommet på plads og akvarier ved at blive klargjort igen.

1 august, 2019   Generelt

Nye lokaler

Aabenraa Akvarieforening har nu overtaget de nye lokaler i Aabenraa og er ved at klargøre dem til at flytte ind i.

Lokalerne er beliggende på i kælderen på Farversmøllevej 28 og består af et stort vinklet rum, et mindre lagerrum, wc og et lille køkken.

Vi ser frem til at få flyttet alle vores aktiviteter til de nye lokaler, så vi igen kan hygge os med akvarie hobbyen i trygge rammer.

18 maj, 2019   Generelt

Operttet i Conventus

Aabenraa Akvarieforening er nu blevet oprettet i Conventus og i denne forbindelse er det nu lavet en login side til medlemmer af foreningen, denne findes øverst på siden, mellem vores logo og overskriften.

Aabenraa Akvarieforening er også blevet godkendt som folkeoplysende forening og har fået eget CVR nummer.

Alt dette for at kunne imødekomme de udfordringer vi har i forbindelse med at finde nye lokaler.

23 marts, 2019   Udflugt

Kampfisk tur til Tåsinge

Den 23 marts mødtes flere af foreningens medlemmer og kørte derefter i samlet flok en tur over og besøge Pernille på Tåsinge.

Vi blev budt velkommen og var straks efter i gang med at se på alle de fantastiske kampfisk, der totalt havde overtaget huset.

Dagen gik med en masse snak om fisk og vi mødte flere kunder, der som os var kørt hele turen til Tåsinge for at se på fisk.

Vi endte med at købe hele 5 kampfisk til foreningen og et par stykker ved siden af til et par af medlemmerne.

24 februar, 2019 Udflugt

Vejle Akvariemesse 2019

Vi var naturligvis med på den årlige akvariemesse i Vejle den 23-24 februar og det var igen en god oplevelse for de medlemmer, der havde tid til at støtte op omkring arrangementet.

14 januar, 2019   Rabatordning

Rabat hos outlight.dk

Som medlem af Aabenraa Akvarieforening, kan man opnå 15% rabat, når man handler hos outlight.dk

Rabatkoden kan man få oplyst på vores facebook medlemsside.